Backoffice software voor Webshops
Tel: (+31) 0318 - 712089

Klantenservice

Met Sherpa heb je altijd alle informatie over een bestelling of klant bij de hand. Iedereen die te maken heeft met klanten contact zal dankbaar gebruik maken van de backoffice van Sherpa. Je kunt een order nog wijzigen tot het moment dat de verzend label geprint is. lees HIER meer over alle mogelijkheden.

Bestellingen kosten veel tijd en je wilt de webwinkel logistiek automatiseren. Kies dan voor de backoffice software Sherpa van Sherpaan. Deze backoffice software koppelt ERP en klantenservice in één systeem. Sherpa vormt de spil tussen webshop (s), bankrekening (en), payment provider, kassasysteem, magazijn, leveranciers, vervoerders en de klant. De backoffice software werkt realtime op basis van een geautomatiseerde koppeling met je eigen webshop(s). De software ontsluit alle informatie rondom weborders, retouren en betalingen en zendt geautomatiseerde serviceberichten naar klanten. De backoffice software van Sherpaan koppelt omzet- en inkoopgegevens met een eigen boekhoudsysteem. Sherpa kan worden gekoppeld met elk CMS en verwerkt alle typen orders. Er is een basiskoppeling met Magento. Verder zijn er integraties met PostNL, DPD, MyParcel, GLS, DHL Parcel, B2C Europe, Transsmart, Transmission, UPS, Ingenico, Klarna, Paypal, Docdata, Buckaroo, MultiSafepay, OS Commerce, VirtueMart, Copernica en Bol.com. De backoffice software van Sherpaan maakt voorraad- en magazijnwerk sneller, efficiënter en minimaliseert pickfouten. Sherpa is gebaseerd op .NET technologie en werkt razend snel.
Copyright 2017. Sherpaan BV, Einsteinstraat 22 A, 3902 HN, VEENENDAAL, tel. 0318-712089. Sherpaan is officieel Business Partner van Thuiswinkel.org