Backoffice software voor Webshops
Tel: (+31) 0318 - 712089

Voorraadbeheer

Voorraadbeheer met Sherpa

Als de inkoop van je webshop niet is afgestemd op de verkoop dan moet je NEE verkopen of wordt de levertijd onnodig hoog. Sherpa rekent voor je uit wat en waar je moet inkopen. De backoffice software van Sherpaan stelt op basis van de verkoop van de afgelopen periode zelfs vast hoeveel voorraad er nodig is. Lees verder…

Bestellingen kosten veel tijd en je wilt de webwinkel logistiek automatiseren. Kies dan voor de backoffice software Sherpa van Sherpaan. Deze backoffice software koppelt ERP en klantenservice in één systeem. Sherpa vormt de spil tussen webshop (s), bankrekening (en), payment provider, kassasysteem, magazijn, leveranciers, vervoerders en de klant. De backoffice software werkt realtime op basis van een geautomatiseerde koppeling met je eigen webshop(s). De software ontsluit alle informatie rondom weborders, retouren en betalingen en zendt geautomatiseerde serviceberichten naar klanten. De backoffice software van Sherpaan koppelt omzet- en inkoopgegevens met een eigen boekhoudsysteem. Sherpa kan worden gekoppeld met elk CMS en verwerkt alle typen orders. Er is een basiskoppeling met Magento. Verder zijn er integraties met PostNL, DPD, MyParcel, GLS, DHL Parcel, B2C Europe, Transsmart, Fadello, UPS, Ingenico, Klarna, Paypal, Docdata, Buckaroo, MultiSafepay, OS Commerce, VirtueMart, Copernica en Bol.com. De backoffice software van Sherpaan maakt voorraad- en magazijnwerk sneller, efficiënter en minimaliseert pickfouten. Sherpa is gebaseerd op .NET technologie en werkt razend snel.
Copyright 2017. Sherpaan BV, Einsteinstraat 22 A, 3902 HN, VEENENDAAL, tel. 0318-712089. Sherpaan is officieel Business Partner van Thuiswinkel.org