Backoffice software voor Webshops
Tel: (+31) 0318 - 712089

Referenties

Body & Fitshop

Bodyenfitshop.nl werd in 2005 gelanceerd en is sindsdien flink gegroeid. Met de verkoop van sportvoeding, dieetvoeding, voedingssupplementen en superfoods is Body & Fitshop marktleider in de Benelux. Sinds begin 2014 werkt Body & Fitshop met Sherpa Backoffice Software. We zochten een systeem dat ons zou helpen met het beheren van de voorraad, het sturen op optimale orderpick-looproutes en met het gecontroleerd afwikkelen bij het inpakken van de orders. Sherpa was het pakket dat de goede verhouding had tussen onze behoefte en de licentiekosten die daarbij hoorden. Het zorgt er nu voor dat we continu inzicht hebben in de actuele voorraad, het aantal fout geleverde bestellingen is geminimaliseerd en de orderpick tijden zijn verkort. Door de geautomatiseerde sturing op looproutes is er meer output met minder mensen. Bovendien is de kwaliteit van de leveringen verhoogd wat leidt tot positieve reclame.

Paul Paulides, Finance & HR manager bij Body & Fitshop

Smulderstextiel

Smulderstextiel.nl werkt sinds 2010 met Sherpa Backoffice Software van Sherpaan. Het zorgt voor een helder overzicht in voorraden en vooral ook een efficiënte werkwijze voor onze in- en verkoop. Klantenservicemedewerkers hebben bij een bellende klant snel de klantgegevens voor zich en de labels worden automatisch geprint in ons magazijn met de juiste pakketdienst-indeling. Het loopt vloeiend van A tot pakket! Wij zouden niet meer zonder Sherpa kunnen.

- Mitch Smulders, e-commercemanager Smulderstextiel.nl

Flinders

Flinders is een winkel waar de consument prachtige design meubelen en design lampen ontdekt. Flinders heeft betaalbaar design: van woonaccessoires en design verlichting tot en met tafels en stoelen. Het is de ambitie van Flinders om design voor iedereen bereikbaar te maken. Dit doet zij door te informeren, design te laten beleven en waar nodig een helpende hand te bieden. Flinders verwerkt hierbij op een efficiënte wijze haar weborders en orders in de fysieke winkel met de backoffice software Sherpa van Sherpaan.

Sneltoner

Vanaf januari 2008 groeide de webshop sneltoner.nl als kool, met meer dan 10.000 klanten binnen zes maanden. Sneltoner richt zich op de verkoop van toner- en inkjetcartridges via internet. Ons bedrijf biedt een zeer uitgebreid assortiment van zowel originele inkt- en tonercartridges en huismerkcartridges voor duizenden soorten printers, faxen en kopieerapparaten. De kracht van Sneltoner.nl was en is dat bestellingen razendnel worden verwerkt. Bestellingen op werkdagen voor 22.00 uur ‘s avonds worden de volgende dag al als pakket afgeleverd bij de klant thuis of op kantoor via PostNL.

Door de enorme groei van het aantal klanten en het aantal bestellingen realiseerde het bedrijf zich dat het niet meer kon volstaan met alleen Multivers als systeem achter de webshop. Er moest iets anders verzonnen worden. Sneltoner.nl heeft daarmee feitelijk aan de basis gestaan van de ontwikkeling van Sherpa backoffice software van Sherpaan. In februari 2009 is het fundament gelegd voor de bouw van Sherpa. Daarbij moest het systeem voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Efficiency verhogen
  • Razendsnel en stabiel
  • Onafhankelijk van het aantal users
  • Diverse webshops naast elkaar draaien
  • Gemakkelijk aan te passen zijn
  • Instelbaar per user
  • Automatische updates
  • Boekhoudsysteem handhaven

Bespaarbazaar

Ik zie me nog zo zitten, met vijf tegelijk openstaande programma’s. Aan het woord is Hans Schoenmakers van BespaarBazaar en winnaar van Thuiswinkel Award 2011, 2012 & 2013: ‘ik koos voor de aanschaf van een all-in-one backoffice software pakket: Sherpa van het Edese bedrijf Sherpaan. Ik wilde alles in een klap stroomlijnen en dat kan met dit pakket.

LEDworld.nl

LEDworld.nl heeft bij het lanceren van de nieuwe website direct gekozen voor Sherpa als backoffice systeem. Sherpa Backoffice Software van Sherpaan is momenteel niet meer weg te denken uit onze dagelijkse bedrijfsvoering, mede omdat wij tegenwoordig veel met backorders werken en Sherpa is hier bij uitstek geschikt voor. Als de bestelde producten binnen zijn, komen de te versturen bestellingen automatisch naar voren. Verder helpt Sherpa ons gestructureerd te werken en heeft het onze after-sales enorm verbeterd. Klanten krijgen informatie over hun order die wij voorheen simpelweg niet konden leveren en dit volledig geautomatiseerd. Wij van LEDworld B.V. raden Sherpa elke (online) ondernemer aan.

Joey Gomes – LEDworld.nl

Horloges.nl – Sieraden.com – Horloges.be – Parfumshop.nl – Zonnebrillen.net  – Brandfield.nl

Voor de Magento webshops Horloges.nl, Sieraden.com, horloges.be, parfumshop.nl, brandfield.nl en Zonnebrillen.net maken we gebruik van Sherpa, de backoffice software van Sherpaan. Met Sherpa houden we het overzicht over de bestellingen en de statussen.

Een aantal voordelen zijn dat de picklijsten makkelijk zijn uit te draaien, de voorraad is foutloos gesynchroniseerd en bestellingen voor onze leveranciers worden automatisch gegenereerd.

René de Theije, MOHO Internet Concepts

Medpets

Medpets is een online dierenapotheek die dagelijks een grote hoeveelheid pakketjes verstuurd naar particuliere klanten met een huisdier in de Benelux en Duitsland via de webshops Medpets.nl, Medpets.be en Medpets.de.

We werken met een zelf ontwikkeld PHP software platform en een groot eigen magazijn. Sinds maart 2013 zijn we gaan werken met Sherpa Backoffice Software van Sherpaan. Dit heeft ons hele logistieke proces enorm verbeterd. Voordat we met Sherpa werkten, hadden we geen real-time inzicht in de voorraad en bestelden we dagelijks bij onze leveranciers op basis van inschatting.

Sherpa geeft ons nu dagelijks een besteladvies voor al onze leveranciers. Hierdoor gaat het bestellen veel sneller en is de voorraad efficiënter. Ook kunnen onze klanten door het gebruik van Sherpa nu op de website zien of een product wel of niet op voorraad is of hoe lang de levertijd is.

Kortom, door de samenwerking met Sherpa heeft Medpets een grote professionaliseringsslag gemaakt.

Elies van der Graaff, eigenaar Medpets

Fundoo

In 2011 waren we nog een jonge, beginnende webshop maar met de komst van Sherpa Backoffice Software van Sherpaan eind 2012 zijn we pas echt beginnen te groeien. Had Fundoo eerder van deze backoffice software geweten, dan stonden we vandaag mogelijk nog een stap verder.
In eerste instantie was het voor onze klantenservice een zegen. We hebben een beter overzicht van de orders, kunnen alles veel accurater opvolgen en dat heeft ook zijn voordelen voor de dienst na verkoop. Voor onze dienst aankoop is vooral de structuur zeer welkom. Een duidelijk overzicht van de bestellingen en de levering ervan maakt het eenvoudig werken en sterkt ook ons voorraadverhaal.

De mensen bij Sherpaan zijn heel erg flexibel. Ze luisteren naar onze wensen en brengen zelf wekelijks nieuwe features uit. Ze denken vooruit en dat is als gebruiker van Sherpa Backoffice Software een gigantische troef. Wij kunnen niet meer zonder.

Sven De Waele, Managing partner Fundoo

Baby & Tiener Megastore


Voor onze snel groeiende webshop Baby & Tiener Megastore zochten wij in 2010 een alles-in-1 pakket voor de orderafhandeling. Sherpa Backoffice Software van Sherpaan bood hierin de perfecte oplossing. Van het uitdraaien van de pakbonnen tot het automatisch op de hoogte stellen van onze klanten omtrent de levering, alles gaat in een handomdraai. Maar ook wanneer er eventueel artikelen in backorder zijn, worden de klanten automatisch hiervan op de hoogte gesteld. Dit scheelt veel werk en natuurlijk tijd.

Ook onze klantenservice medewerkers kunnen in één oogopslag zien waar een order eventueel op blijft hangen, hetzij een foutieve betaling of niet voorradige artikelen. Zo kunnen zij in een mum van tijd de klant informeren wanneer deze navraag doet. Bovendien maken zij een notitie van het gesprek of de afspraak met de klant in Sherpa, zodat dit voor alle collega’s inzichtelijk is.

Sinds 2010 hebben wij diverse extra verzendmethodes toegevoegd. Ook dit wordt vanuit ons magazijn aangestuurd naar Sherpa, zodat we er zeker van zijn dat onze uiteenlopende producten met de meest geschikte koerier worden verstuurd. Al deze factoren maakt het software pakket Sherpa voor ons onmisbaar!

Lianne Drinkwaard, Baby & Tiener Megastore

Betersport.nl
Betersport.nl heeft de laatste jaren een enorme groei doorgemaakt en is hard op weg om, op het gebied van fitness en sport, de grootste van Nederland te worden. Om dit te realiseren hadden wij echter een systeem nodig dat ons een hoop werk uit handen moest nemen. Onze focus ligt namelijk op sales, service en klanttevredenheid en niet op de administratieve rompslomp eromheen. Midden 2012 bleek ons toenmalige systeem niet meer toereikend en hebben we besloten in zee te gaan met Sherpaan.    
                                                                      
Backoffice software Sherpa van Sherpaan heeft voor Betersport.nl gezorgd voor veel efficiëntie, vermindering van fouten, werkdruk vermindering en wij hebben weer overzicht in onze logistieke en financiële zaken. Mede hierdoor kunnen wij nu onze order binnen één dag bij de klant afleveren en hebben wij een groei van vijftig procent kunnen realiseren zonder toename van ons personeelsbestand.

Yves Stout, directeur Betersport.nl

Keukenmarkt Nederland
Wij maken reeds twee jaar naar volle tevredenheid gebruik van Sherpa Backoffice Software van Sherpaan. Het heeft bij onze webshop Keukenmarkt Nederland de nodige processen gestroomlijnd waardoor we aardig wat tijd hebben kunnen besparen. Met Sherpa is het mogelijk om vele processen bijna volledig automatisch te laten verlopen.
Wellicht de beste investering die we de laatste jaren hebben gedaan.

Marco Coninx, COPA International/Keukenmarkt Nederland

Snoerboer
Onze Nederlandse webwinkel Snoerboer.nl en onze internationale webshop Snoerboer.com zijn gespecialiseerd in bijzondere en hippe (stoffen) snoeren en andere mooie verlichtingsmaterialen. Op de Webwinkel Vakdagen 2014 kwamen we Sherpaan tegen en zagen we dat  hun software voor webwinkels een goede manier is om de voorraad te stroomlijnen. We zijn blij dat we nu met Sherpa Backoffice Software werken. Door de backoffice software van Sherpaan kost de verwerking van een order nog maar negentig seconden. Dit was twaalf minuten. Het aantal backorders is maximaal drie, terwijl er eerst twintig in de wachtrij stonden. We kunnen door de backoffice software van Sherpaan veel sneller en accurater leveren en er zijn veel minder handelingen nodig.
Derk van Mameren – Eigenaar Snoerboer
Japak


Als fulfilmenthuis Japak.nl werken wij voor diverse webshops, waaronder Chocodelic.nl. De backoffice software van Sherpaan geeft ons de mogelijkheid om snel te schakelen tussen de diverse shops waardoor wij veel efficiënter kunnen werken en ervoor kunnen zorgen dat de bij ons geplaatste orders snel de deur uitgaan. Daarnaast wordt de klant direct op de hoogte gebracht over de status van zijn bestelling en worden de orders zonder problemen verwerkt in de systemen van de pakketdiensten.

Tevens heeft het backoffice systeem Sherpa van Sherpaan diverse mogelijkheden om snel een goed inzicht te krijgen in de totale orderstroom en de voorraden waardoor wij een nog betere service kunnen verlenen aan onze klanten.

Ko van de Sande, directeur-eigenaar Japak

Fietsenwinkel.nl

Sherpa Backoffice Software van Sherpaan helpt in het stroomlijnen van alle orders van webshop Fietsenwinkel.nl. Het systeem zorgt er niet alleen voor dat al onze klanten correct en tijdig worden geïnformeerd over hun order, maar stelt ook al onze afdelingen in staat om altijd naar up-to-date orderinformatie te kijken. Van klantenservice tot administratie en van planning tot logistiek.

De backoffice software Sherpa werkt voor ons spin in het web voor veel informatiestromen. De koppeling met Magento zorgt voor actuele voorraad op onze website en voor real time orderverwerking. De koppeling met onze vervoerder PostNL Extra@home en PostNL pakketten zorgt voor moeiteloze zendingen. Het maatwerk dat het team van Sherpaan heeft er ook voor gezorgd dat we de informatie van onze online activiteiten kunnen koppelen aan winkelverkopen. De continue updates van Sherpa Backoffice Software zorgen er telkens voor dat processen sneller en effectiever plaatsvinden.

Edouard Rekko, commercieel directeur Fietsenwinkel.nl

Dierapotheker.nl

U wilt toch ook het beste voor uw dieren? Dierapotheker.nl bezorgt de beste producten van de dierenarts gewoon bij u thuis met kortingen tot wel dertig procent. Dit is mede mogelijk gemaakt door backoffice software Sherpa van Sherpaan, dat onze backoffice activiteiten stroomlijnt en logisch laat verlopen. Door Sherpa Backoffice Software hebben we op ieder moment en waar dan ook volledig inzicht in de status van de bestellingen en het logistieke proces, alle cliënt-contactmomenten helder in beeld en worden automatische e-mails naar onze cliënten verzonden op die momenten waarop dat verwacht wordt. Met de introductie van Sherpa medio 2013 is het werken in de webapotheek van dierenartsenpraktijk Horst niet alleen professioneler geworden, maar vooral ook leuker. Het mooie is dat operationeel excelleren voor onze cliënten nu de norm gaat worden. Bovendien hebben wij het gevoel dat er nog een aantal verrassende mogelijkheden van het Sherpa softwarepakket in het verschiet liggen…

Robin Holle, dierenarts Dierapotheker.nl

Fitnessdelivery

Fitnessdelivery is een jong bedrijf dat zich bezighoudt met het verkopen van sport- en fitnessartikelen aan particulieren, sportscholen en bedrijven. Fitnessdelivery streeft ernaar om haar klanten zo vriendelijk en goed mogelijk te helpen bij het winkelen. De belangrijkste aandachtpunten voor ons zijn: kwaliteit, betaalgemak, snelle levering uit eigen voorraad en een goede aftersales. Om dit te kunnen waarborgen kozen we begin 2013 voor de backoffice software Sherpa van Sherpaan. Door Sherpa Backoffice Software lopen de bestellingen efficiënt door het systeem, ook de orders die afwijken, zoals backorders en retouren. Sherpa helpt ons bovendien met het leveren van een uitgebreide service richting onze klanten en zorgt ervoor dat we verder kunnen groeien.

Renze van den Berg, managing director Fitnessdelivery

Posters

Posters.nl biedt zijn klanten al jaren een zeer ruime keuze aan wanddecoratie. Dit geldt voor zowel Nederlandse, Belgische, Duitse, Oostenrijkse als Engelstalige klanten. Posters.nl wilde voor het najaar van 2013 een volledige vernieuwde webwinkel lanceren. Daarbij stond de klant voorop. Door het bestelproces helder en logisch in te richten, door een uitstekende klantenservice te bieden, door de levering te versnellen doordat er uit voorraad geleverd wordt en door producten tegen scherpe prijzen aan te bieden, kan Posters.nl zijn klanten nog beter van dienst zijn.

Voor de realisatie van de frontoffice werd gekozen voor Magento Enterprise. MediaCT heeft de webshop ontwikkeld in goede samenwerking met creatief bureau Happy Cactus. Voor de backoffice werd gekozen voor de backoffice software van Sherpaan. Door met Sherpaan te werken, zijn bij Posters veel handmatige handelingen in het orderproces geautomatiseerd. Daarnaast behoort handmatige facturering bij Posters tot het verleden: de facturen worden nu digitaal verstuurd.

“Voor Posters.nl was de realisatie van de webwinkel één grote big bang! Een compleet nieuwe website, een compleet ander back-endsysteem (Sherpaan), een andere vervoerder (PostNL) en een andere payment service provider (Buckaroo). Alles is begin oktober werkend opgeleverd, een topprestatie dus!”, aldus Maurice Booyink, eigenaar/directeur van Posters.nl. De mensen van Posters.nl zijn onder de indruk van de snelheid waarmee een compleet nieuwe website (front-end) en een koppeling met Sherpa (back-end) is gerealiseerd.  Maurice Booyink: “Voor de toekomst kunnen wij nu weer heerlijk doorontwikkelen op basis van het Magento Enterprise platform.”

Maurice Booyink, directeur Posters

Oliehandel.nl

Oliehandel.nl is onderdeel van Oliehandel de Croon bv dat bestaat sinds 1928. Het is een familiebedrijf waarbij service en kwaliteit hoog in het vandaal staan. Met de webshop werd gestart in 2009 en deze groeide als snel. Dit zorgde ervoor dat de webshop moest worden geprofessionaliseerd. Echter om de webshop goed draaiende te houden kwam Oliehandel.nl erachter dat een geautomatiseerd backoffice systeem noodzakelijk is. “Met Sherpa Backoffice Software van Sherpaan merken we absoluut voordelen wat betreft efficientie, inzicht en communicatie.”

Voordelen Sherpa Backoffice Software voor het magazijn:

  • Bestellingen kunnen sneller gevonden en ingepakt worden door de picklocaties.
  • De verzendlabels komen er automatisch uitrollen (dit scheelt ons per dag een uur overtypen van adressen )
  • Wij hebben heel veel verschillende soorten oliën en door het scannen van barcodes wordt de kans verkleind op het versturen van verkeerde producten.
  • Voorraadbeheer is inzichtelijk voor de medewerkers, maar ook voor klanten (extra service)

Voordelen Sherpa Backoffice Software voor de administratie:

  • Een overzichtelijk assortiment bestand, inclusief marges, leveranciers info etc.
  • Communicatie met magazijn mogelijk (bij slechte betalers kan er een stop gezet worden op levering)
  • Geautomatiseerd debiteuren systeem
  • Het automatisch versturen van mailtjes met betrekking tot levering, betaling en verzending scheelt er veel tijd en verkleind de kans op fouten

Kortom: een heleboel werk kan sneller worden uitgevoerd, de kans dat er fouten worden gemaakt is kleiner en de communicatie tussen collega’s onderling en met klanten is sterk verbeterd.

Lizet der Kinderen, marketingmanager Oliehandel.nl

Agradi.nl

Agradi is een online totaalleverancier voor mensen met een passie voor dieren- en buitenleven. Agradi werd in 1998 opgericht als een soort Wehkampgids voor veehouders. Dat was er nog niet en in het eerste jaar was het daardoor behoorlijk kassa. We groeien al jaren sterk. Een belangrijke succesfactor is dat je moet doen waar je goed in bent. Dat leverde al twee Thuiswinkel Awards op.

De groei hebben we ook gerealiseerd door van twaalf systemen waarmee we werkten, terug te gaan naar zes. Als we in één van die twaalf systemen iets wijzigden, liep dat bij de anderen fout.

Onze gouden zes zijn:

De backoffice software van Sherpaan moet daarbij de schil zijn voor alles en daar zijn we een groot gedeelte in geslaagd. Iedereen beschikt nu over dezelfde informatie. In ons magazijn werken mensen van de sociale werkplaats, want we vinden maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk.

Je hebt door de backoffice software van Sherpaan geen productkennis nodig om in het magazijn te kunnen werken. Het systeem is zo eenvoudig dat we binnen een half uur iemand in het magazijn kunnen inwerken. Dat betekent dat je erg flexibel bent. Opschalen is zo eenvoudig zonder dat je er buikpijn van hebt.

Onze magazijnmedewerkers rijden met hun winkelwagentjes door de gangpaden om voor meerdere orders de producten te verzamelen. Ze werken via de backoffice software van Sherpaan met een touchscreen zodat ze precies kunnen zien hoe het product eruit zit. Ook kunnen ze dat onderweg nog checken op een scherm. Wij waren de eerste met touchscreen. Sherpaan heeft dit op maat voor ons gemaakt en nu kunnen ook andere klanten van Sherpaan er gebruik van maken.

We zijn ook blij met de koppeling van Sherpa met Bol.com waardoor ook die bestellingen automatisch worden verwerkt. Sherpa is een software pakket waar ontwikkeling in zit en dat ze samen met hun klanten verder verbeteren. Daar hoef je bij een groot bedrijf niet mee aan te komen. Met Sherpa hebben we een innige haat-liefde verhouding, want we willen altijd meer en beter.

Rello Wanders,  directeur Agradi.nl

Primaviera Deluxe

Met eigentijdse, trendy, betaalbare en snel wisselende collecties die aantrekkelijk geprijsd zijn, is Primaviera Deluxe één van de leukste beddengoedaanbieders van Nederland. Zo heeft Primaviera Deluxe dekbedovertrekken die variëren van romantische dessins en strakke prints tot kleurrijk uni. Het assortiment wordt constant vernieuwd en is gebaseerd op de laatste interieurtrends.

Primaviera Deluxe klopte bij Sherpaan aan omdat de verkoop via Bol.cm Plaza omslachtig en tijdrovend was. Wij verkopen al enige tijd via Bol. com honderden beddengoed producten per week. Bij het verwerken van de bestellingen moesten we veel handmatig doen. Dit kostte onze mensen veel tijd. Door de backofice software van Sherpaan gaat nu veel automatisch. Ook maken onze magazijnmedewerkers minder fouten bij het inpakken van de pakketten en zijn minder mensen nodig. Klik hier voor de volledige case.

Sameer Ahmed, Sales Manager

Slaaptextiel

Ons familiebedrijf achter onder meer Slaaptextiel.nl werkt sinds het voorjaar van 2014 met de backoffice software van Sherpaan. In totaal heeft ons bedrijf tien webshops, die allemaal op Magento draaien. De backoffice software van Sherpaan levert ons veel voordelen op. We hebben nu goed overzicht over de voorraad. We exporteren ook producten en die voorzien we van een EAN-code en met het scannen van de barcode via Sherpa kun je dan met de verzending geen fouten maken. Tevens is het handig dat de bevoorrading van de producten is gekoppeld aan de leveranciers. In een Excellijst staat precies op een rijtje wat van welke leverancier nog moet binnenkomen. Het neemt ons veel werk uit handen.

Melvin Evence, eCommerce Manager

Abra Media

De drie webshops Brandeal.nl, Brandealoutlet.nl en Tiptopdeal van Abra Media gebruiken sinds het voorjaar van 2014 de backoffice software van Sherpaan voor de verwerking van hun bestellingen. Wij klopten bij Sherpaan aan omdat we de logistiek meer willen stroomlijnen en een nieuw pand betrokken met een eigen magazijn. We zochten backoffice software die alle processen integreerde, een alles in één pakket. We kozen voor de backoffice software Sherpa van Sherpaan, omdat zij als beste uit de test kwamen en aan al onze specifieke behoefte voldeed. Via Sherpa hebben we altijd inzicht in de voorraad, is de orderpicking eenvoudig en foutloos, is er integratie van track & trace en heeft de klantenservice overzicht van de bestel- en klanthistorie. De backoffice software van Sherpaan zorgt voor een stukje efficiëntie. Dat zorgt ervoor dat wij geen kopzorgen hebben en voorkomt frustratie. De klant is erbij gebaat omdat we snel kunnen reageren en dat is voor ons het grootste belang.

Raymond ter Meer, creatief directeur

Bestellingen kosten veel tijd en je wilt de webwinkel logistiek automatiseren. Kies dan voor de backoffice software Sherpa van Sherpaan. Deze backoffice software koppelt ERP en klantenservice in één systeem. Sherpa vormt de spil tussen webshop (s), bankrekening (en), payment provider, kassasysteem, magazijn, leveranciers, vervoerders en de klant. De backoffice software werkt realtime op basis van een geautomatiseerde koppeling met je eigen webshop(s). De software ontsluit alle informatie rondom weborders, retouren en betalingen en zendt geautomatiseerde serviceberichten naar klanten. De backoffice software van Sherpaan koppelt omzet- en inkoopgegevens met een eigen boekhoudsysteem. Sherpa kan worden gekoppeld met elk CMS en verwerkt alle typen orders. Er is een basiskoppeling met Magento. Verder zijn er integraties met PostNL, DPD, MyParcel, GLS, DHL Parcel, B2C Europe, Transsmart, Fadello, UPS, Ingenico, Klarna, Paypal, Docdata, Buckaroo, MultiSafepay, OS Commerce, VirtueMart, Copernica en Bol.com. De backoffice software van Sherpaan maakt voorraad- en magazijnwerk sneller, efficiënter en minimaliseert pickfouten. Sherpa is gebaseerd op .NET technologie en werkt razend snel.
Copyright 2017. Sherpaan BV, Einsteinstraat 22 A, 3902 HN, VEENENDAAL, tel. 0318-712089. Sherpaan is officieel Business Partner van Thuiswinkel.org